...شهر خلوت
دریافت کد خوش آمدگویی

ابزار متحرك زیباسازی وبلاگ


شهر خلوت...







نویسندگان بلاگ عاشق تنها



آثار تاريخي عاشق تنها



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق تنها



وضعیت من در یاهو



آمار بلاگ عاشق تنها



طراح قالب بلاگ عاشق تنها:



موزیک و سایر امکانات بلاگ عاشق تنها





...میخوام یه قصه بگم

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

می‌خوام بگم قصه‌ی شیرین و فرهاد من... که چجوری شدن عاشق و دلدار هم... همه فک میکنیم عاشقیم ای وای من... ولی کور خوندی دنیای من... روزی روزگاری فرهاد من... عاشق شیرین شد ای وای من... دست بر قضا شیرین من... جایی اسیر شد، ای وای من! از عشق بی خبر شیرین من... وای وای وای فرهاد من... وای وای وای شیرین من... شیرین تو دست پادشاه، فرهاد اسیر یک نگاه... شیرین تو دست پادشاه، فرهاد... حالا دیگه فرهاد واسه‌ی شیرین من، راهی نداره جز کندن کوه غم! حالا دیگه پیشه شد همراه من... آخه شیرینو میخواد فرهاد من... روزی روزگاری از کوه غم... پیر مخوفی رفت پیش فرهاد من... پیر مخوف گفت به فرهاد من... شیرین تو مرده ای وای من، از حسادتش بود اون پیرزن! وای وای وای فرهاد من... وای وای وای شیرین من... حالا دیگه پیشه‌ی همراه غم... شده دیگه قاتل فرهاد من... حالا دیگه پیشه‌ی همراه غم... شده دیگه قاتل فرهاد من... حالا دیگه پیشه‌ی همراه غم.... شده دیگه قاتل فرهاد من.. حالا دیگه پیشه‌ی همراه غم... شده دیگه قاتل فرهاد من...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط میتی در 21:27 | |